Ik twijfel er vaak aan.
Ik val nl ook wel op oudere gasten en het lijk mij gewoon super geil om geil te krijgen ervoor.
Ik heb me een keer aangemeld op
http://www.Boys4u.nl toen ik 19 was, maar durfde toen niet door te zetten.
Heb jij die gedachte ook welleens gehad om geld voor sex te doen?
Ja ik zou het wel durven.
(07-21-2011 04:12 PM)Ysuran Wrote: [ -> ]Ja ik zou het wel durven.
Maar ook gedaan? of ga je het doen?
Ik zou het wel durven, maar het is tegen mij principes in. Het is niks voor mij, en ik vind persoonlijk dat het nogal een negatief en onderdanig beeld creeƫrt van de persoon, en dat wil ik dus absoluut niet.
(07-21-2011 04:30 PM)forumslut88 Wrote: [ -> ] (07-21-2011 04:12 PM)Ysuran Wrote: [ -> ]Ja ik zou het wel durven.
Maar ook gedaan? of ga je het doen?
Niet gedaan en ik ga het ook niet doen. Seks is voor mij iets speciaals en dat heb ik dan ook niet met de eerste beste piemel die zich aanbiedt. ^^
Ik zou het ook wel durven, maar ik denk dat ik geen seks wil met degene die ervoor willen betalen... Ik zal zelf ook nooit betalen voor seks of het moet een hele bijzondere, mooie, knappe jongen van rond de 20 zijn...

Ik zou er ook nooit voor betalen. Niks mis mee om eerst een beetje moeite te doen voor de jongen met wie je naar bed wil. Gewoon wat geld neerleggen is te makkelijk. Bovendien zou ik mij dan steeds zorgen maken over wie er wel niet voor mij allemaal in hebben gezeten....
Nooit over gedacht en ik was het ook nooit van plat

Heel verstandig, zeker als je nog zo jong bent.
Nee dat zou ik echt niet durven!! maar ook niet willen.....