Boys2Boys Forum

Full Version: Was ik maar hetero, of toch niet?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Hé mensen, in het begin dat ik erachter kwam dat ik niet alleen iets voor meisjes voelde maar ook iets voor jongens baalde ik als een stekker... Hadden jullie dat ook dat je had gewild dat je toch maar hetero was.....?
Ik dacht gelijk: Das makkelijk :-) Heb zowel meiden als jongens gehad. Moet wel zeggen dat qua geestelijke verhouding ik liever een man heb. Vrouwen zijn zoooooooooooo moeilijk :O
Ik zou niet anders willen. Althans, ik zie t probleem niet. Een man is heerlijk Smile
Weet ook gewoon niet beter.

Wel weet ik dat t allemaal zoveel makkelijker zou zijn geweest, als hetero Smile
Nee ik zou niet anders willen. Piemeltjes for the win!
In het begin wilde ik ook hetero zijn, maar meer omdat dat de norm is, dat dat makkelijker is.

Niet dat ik ooit met een vrouw het bed zou willen delen. Een man is duizend keer beter en die zijn ook veel makkelijker te begrijpen, omdat je zelf ook een man bent.
Helemaal mee eens Tongue Mannen zijn niet zo gecompliceerd en weten als geen ander wat een andere man lekker vindt in bed haha
Blijkbaar hebben jullie dus nog geen goede vrouw gehad, zonder alle bovenstaande kenmerken Smile
Ik heb vrouwen liever als vriendin. Sexueel heb ik er echt totaal niks mee.
(06-19-2009 03:00 PM)admin Wrote: [ -> ]Ik dacht gelijk: Das makkelijk :-) Heb zowel meiden als jongens gehad. Moet wel zeggen dat qua geeselijke verhouding ik liever een man heb. Vrouwen zijn zoooooooooooo moeilijk :O

Er zijn anders ook genoeg mannen die "zoooooo" moeilijk zijn... Ligt er ook net aan wie je treft Rolleyes
(ja ik weet het... een beetje late reactie.... 2,5 jaar later Angel)
Voordeel als hetero is wel dat je nooit iets hebt uit te leggen.
Als je in een nieuw gezelschap de vraag krijgt of je een vriendin krijgt en je vertelt dat dat nooit zal gebeuren, dan komt toch vaak de reactie: 'dat kan natuurlijk ook' Op zich heb ik daar geen problemen (meer) mee, maar je hebt eienlijk altijd iets uit te leggen.
Pages: 1 2
Reference URL's